صرفاً جهت خنده!!!...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما (برو بچه های مدیریت)خوش اومدین.این وبلاگ جهت بروز رسانی اطلاعات ما و تبادل نظرات ایجاد شده است.
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 46317
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1

document.write("صبح بخیر! ساعت یک صبح است و چند ساعتی تا طلوع خورشید بیشتر نمانده") if (hr ==2) document.write("ساعت دو صبح هست فکر کنم قصد آشتی با خواب را نداشته باشی !") if (hr ==3) document.write("ساعت 3 صبح است امیدوارم که مطالب ما رو درست ببینی و تو هم تو هم نخونی !") if (hr ==4) document.write("ساعت 4 صبح هست اگر برای نماز صبح بلند شدی انشا الله که قبول باشه !") if (hr ==5) document.write("ساعت پنج صبح است و این نشون می ده که تو آدم سحر خیزی هستی !") if (hr ==6) document.write("ساعت 6 صبح است و بهتره بری و صبحانه را آماده کنی !") if ((hr == 6) || (hr ==7) || (hr ==8) || (hr == 9) || (hr ==10)) document.write("صبح بخیر ! امیدوارم لحظات خوبی را در وب سایت ما بگذارنی!") if (hr ==11) document.write("سایت 11 ظهر است و کم کم داره هوا گرم می شه !") if (hr ==12) document.write("ساعت 12 ظهر است و کم کم باید بری و نهار بخوری !") if ((hr==13) || (hr==14) || (hr==15) || (hr==16)) document.write("عصر بخیر دوست عزیز ! امیدوارم که لظحات خوشی را در وب سایت ما بگذرانی") if ((hr==17) || (hr==18) || (hr==19)) document.write("کم کم داره شب می شه!") if ((hr==20) || (hr==21) || (hr==22)) document.write("شب بخیر !") if (hr==23) document.write("شب خوبی را برایت آرزو می کنم !") if (hr==0) document.write("ساعت 24 است و فکر کنم دیگه باید بری بخوابی !") document.write("
") // End -->

//Ashoora.ir|Hadith Begins

وبلاگى برای دانشجویان رشته مدیریت خدمات درمانی
دانشجویان مدیریت خدمات درمانی 90 اصفهان




 با سلام خدمت همکلاسیان محترم:

دوستان عزیز لطفا نظر بدهید که هر کدام از عکس های زیر به کدامیک از بچه های کلاس بیشتر شبیه است.

(خواهش می کنم به کسی برنخوره)



نظرات شما عزیزان:

farshad
ساعت21:25---11 دی 1391
خانم بهرامی شماره H که دختره ،بنده خدا گرفته خوابیده!!!!

بهرامی
ساعت18:21---11 دی 1391
A=والا چی بگم!داریم اصن؟!
B = نادی جون خودتی !
C = خودم!!(البته دوستان میگنا،میگن بسکه هرجا کثیف باشه به همه گیر میدم!!!)
D = نداشتیم
E =همون استاد کذایی که احتمالا داره زور میزنه مساله ای که بلد نیستو حل کنه!!
F = این اون بچه درس خونایی هستن که وقتی میان سر جلسه امتحان میبینن سوالا با مطالبی که خوندن سازگاری نداره!!
G =هه اینم که دیگه راست کار هممونه!
H = آقای حلاجی شمایینا !!
I = این توصیف دانشجوهای قدیمه.حالا که دیگه ازین گونه انقراض یافته خبری نیس!!
J =ساراجون خودتی !
اسمی آوردم توروخدا بتون برنخوره وا


فتح الهی
ساعت21:41---10 دی 1391
•چه خوب ک شماها همگی حواستون کمپلت ب درس و استاد هست کم رغبتی منم با بزرگواری خودتون ببخشید و بذارید پای بی علاقگیم ب رشته ام سعی کردم انصراف بدم ولی ب خاطر جند روز تاخییر متاسفانه جور نشد احتمالا هستم تا دوسال دیگه البته با همون حالت خواب الودم همکلاسی هایی هم که حواسشون جمع کمتر این ور اون ور نگاه کنن ک تمرکزشون بهم نخوره راستی از همکلاسی که مطلب رو گذاشتن تشکر میکنم و بگم حرفام نشونه ی بی جنبه ای نیست خداییش یک سال ونیم هرچی برچسب بود رو به من زدین من ک تقریبا با دوستان مخصوصا اقایون برخوردی نداشتم نمیدونم این همه ویزگی من که خوابالودم وعاشق و ... چه جور دستشون اومده خداییش خودمم تو کف ش موندم جالب برام ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناصر
ساعت20:28---10 دی 1391
A: مصطفی
B: خانم فاطمی
C: مهندس جان
D: خانم مقدسی
E: -----------
F: خانم رضوانی و تا حدی خانم کریمی
G: غیر فرشاد کی می تونه باشه ،البته بعضی وقتا خودمم اینجوریم.
H: خانم فتح اللهی
I: ظاهرا خودم
J: خانم استیکی


سارا مظاهری(اساتید)
ساعت10:29---10 دی 1391
A دکتر اسلامی(ترم 1)
B استاد فرزاد نظری
C استاد بینش نادری
D استاد شمس
E استاد شیخ ابومسعودی پدر
F استاد شیخ ابو مسعودی پسر
Gاستاد فرزان
Hاستاد صاحب زاده
I خودم در بازنگری مخفیانه اساتید
Jاستاد توکلی و میرزایی
ضمن قدردانی از تمامی اساتید گران قدر که تا اخر عمر مدیون وجودشان هستیم


مهشاد فاطمی
ساعت10:19---10 دی 1391
A آقای حلاج
B سارا و یه ذره هم خودم
C آقای کثیری
D مهری به خاطر خندش
Eاقای مداحیان
Fشکوفه کریمی
Gهمه بچه ها سر کلاس استاد فرزان و به خصوص خانم فتح الهی
Hبازم خانم فتح الهی چون تو عکس قبل خوابش میومد و الان دیگه خوابش برده
Iاقای معروف
Jتو کلاسمون نداریم اینقد مظلوم


سارا مظاهری
ساعت10:11---10 دی 1391
A شباهت خیلی زیادی به آقای حلاج به خصوص فیگورش توی عکس محرم
B خودم ولی بچگی های من خیلی خوشکل تر بود
C همه بچه های کلاس هنگام هنگ کردن
D آقای محمد زاده
E آقای مداحیان
F دخترای کلاس هنگامی که نمیدونن دیگه از دست پسرای کلاس باید چیکار کنند؟
G خانم فتح اللهی البته از حیث خواب بودنش
H بازم خانم فتح اللهی بازم از نظر خواب
I آقای معروف به خاطر نگاهش
J خانم رضوانی


مقدسی
ساعت8:01---10 دی 1391
A آقای حاج حسینی
B سارا و مهشاد
C زهرا رنجبر
D خودم
E آقای مداحیان
F شکوفه
G آقای حلاج
H -
I آقای معروف
J-


nadi
ساعت23:16---9 دی 1391
a:mr.halagi

b:ms.fatemi

c:mr.magidi

d:mr.mohhamad zadeh

e:mr.maddahian

f:ms.karimi

g:mr.halagi

h:not exist

i:mr.marof

j:ms.nadi


ساعت21:29---8 دی 1391
{ مصطفی یوسفی } A=ناصر

B=--

C=فرشاد

D=--

E=جواد

F=--

G=حاج مصطفی
H=--
I=بهروز
J=--
من فقط بچه هارا تو خوابگاه دیدم و بر اساس اون نظر دادم..


مصطفی
ساعت20:52---8 دی 1391
A:خودم
B:خ فتح اللهی
C:سیروان
D:خ مقدسی
E:بهروز
F:خ کریمی
g:فرشاد
H:خ فتح اللهی
I:جواد
J:خ نادی


man
ساعت18:21---8 دی 1391
A:فرشاد
B:سارا
C:سیروان
D:جواد
E:بهروز
F:مرجان
G:جواد
H:فاطمه ف
I:ناصر
J:فاطمه ن


ساعت14:34---8 دی 1391
A=خودم=فرشاد
B=خانم مطاهری
C=محمد جواد
D=خانم مقدسی
E=بهروز
F=خانم رضوانی
G=ناصر
H=خانم فتح الهی
I=ناصر
j= خانم فتح اللهی
فقط خواهشا به کسی بر نخوره ها صرفا جهت خنده بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ناصر معروف